یک ابزار کمکی برای سئوی محلی
نوشته شده توسط : افتخاری


Raven

Raven در واقعیت ابزار بازاریابی اینترنتی ابزار سئو منحصر برای seo، شبکه‌های‌مردمی و PPC میباشد

Raven در واقعیت ابزار بازاریابی اینترنتی منحصر برای بهینه سازی، شبکه‌های‌مردمی و PPC میباشد. Raven بیش تر از سی ابزار در مشت شما میگذارد که بوسیله آن می‌توانید پژوهش ها مرتبط با seo، ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند، گزارش از بک لینک و پیوند ها، محاسبه رقبا و ... را یکجا در چنگ داشته باشید. نکته مهم این میباشد که‌این ابزار داده ها را از منابع مختلفی مانند گوگل اینترنت مستر، گوگل AdWords، گوگل Analytics، Moz و Majestic بهینه سازی برای شما جمع آوری می نماید و در واقعیت یک گزارش جامع برایتان آماده می نماید.

بها این جنس از 99 دلار در ماه شروع می شود که در آن می‌توانید 20 روند مانیتور کاوش درشبکه های اجتماعی را در چنگ داشته باشید. Raven برای شناخت شما ورژن مجانی سی روزه ای نیز در حیث گرفته میباشد.

SEMRush

SEMRush بیشتر بر روی آنگاه بازاریابی در موتورهای کاوش تمرکز نموده است

این ابزار در واقعیت یک ابزار امداد کننده برای تحلیل رقباست که کلیدواژه ها از نوع از ارگانیک و مبلغی را برای سایت ها یا این که دامنه ها نشان میدهد. SEMRush بیشتر بر روی سپس بازاریابی در موتورهای کاوش تمرکز نموده است. زیرا این ابزار به انبوهی از داده ها گوگل و بینگ دسترسی داراست به شما این اذن را خواهد اعطا کرد که مشاهده کنید رقبایتان چه گونه مرتبه بندی گردیده اند و این داده ها را برای بیش تر از 45 میلیون کلیدواژه در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی‌از عظیم ترین فواید این ابزار این میباشد که آپ دیت های لحظه به لحظه از موقعیت رنکینگ تارنما شما در اختیارتان قرار میدهد. توسط این داده ها به طور لحظه ای میتوانید از کارایی کلیدواژه های خویش اطلاع پیدا فرمایید و آن را با رقبایتان مقایسه فرمایید. یکی تجهیزات اصلی در SEMRush این میباشد که می‌تواند به شما اطلاع دهد که کدام تارنما ها کوشش دارا هستند توسط کلیدواژه های شما جايگاه بندی شوند.

ارزش این ابزار از 79.95 دلار شروع می شود و به شما 10000 فیض در هر گزارش و 3000 گزارش در هر روز را ارائه می‌دهد.

Whitespark

Whitespark یک ابزار کمکی برای سئوی محل به شمار می رود و به شما یاری می نماید که شل خیس بتوانید به رئیس و سئو جستجوی مجلی خویش بپردازید.

Whitespark یک ابزار کمکی برای سئوی محل به شمار می رود و به شما امداد می نماید که شل خیس بتوانید به رئیس و seo جستجوی مجلی خویش بپردازید. ابزارهایی که درین بسته ارائه شده‌است مشتمل بر:

Local Rank Tracker
Local Citation Finder
Citation Building
Rank Prospector
Review handout Generator
Offline conversion Tracker
Local Citation Finder یک ابزار منحصر در‌این بسته برای سئوی محلی شما به شمار می رود. این ابزار به شما اذن میدهد که منابع ارجاع برای کلیدواژه های خاص پیدا فرمائید. ارزش این بسته قابل انعطاف افزاری از 20 دلار در ماه آغاز میشود و شما بوسیله آن قدرتمند خواهید بود 20 کاوش و جستجو برای 5 پروژه در روز انجام دهید. تحت عنوان نکته آخرین درخصوص این بسته قابل انعطاف افزاری بیان میکنیم که ورژن مجانی صرفا سه کاوش در روز و برای صرفا یک پروژه را به شما ارائه می‌دهد.

در آخر این مقاله ذکر می‌کنیم که هیچ محدودیت و کمبودی از لحاظ وجود ابزار سئوو نیست. اعتنا داشته باشید استعمال از یک ابزار ممکن میباشد برای کلیه اشخاص جواب مطلوب پیرو نداشته باشد و این مساله تماما بستگی به نیازهای شما داراست. پیشنهاد میکنیم پیش از هر چیز نیازمندی های خویش را مرور نمایید و ابزارهای متفاوت را برای برآورده کردن این نیازها آزمایش فرمائید، پس از این عمل میتوانید شایسته ترین ابزار را برای پیشرفت سئوی خویش تعیین فرمائید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: